Жиі қойылатын сұрақтар
Сұрақтар тақырыптары
Тапсырысты рәсімдеу Жеткізу Қайтару Тапсырыстың төлемін жасау Тауар туралы ақпарат adidas Universe Жеке кабинет және жаңалықтарға жазылым Купондар мен науқандар Компания туралы ақпарат
- Мен рәсімдегеннен кейін тапсырысты өзгерте аламын ба?
- Тапсырыстағы тауарлардың саны қандай болуы мүмкін?
- Менің тапсырысымның күші не себепті жойылды?
- Тапсырыстың күшін қалай жойсам болады?
- Көтерме сауданы жасауға болады ма?
- Бөлшек сауда дүкенінде тауарды резервке қоюға болады ма?
- Интернет-дүкенде тапсырыс беру кезінде тауарды кейінге қалдыруға болады ма?
- Интернет-дүкендегі және бөлшек сауда дүкендердегі баға айырмашылығы бар ма?
- Интернет-дүкендегі және бөлшек сауда дүкендердегі сұрыпталымның айырмашылығы бар ма?
- Фотодағы тауардың түсі оның нақты түсінен ерекшеленеді ме?
- Тауарды кешегі бағамен сатып алуға болады ма?
Менің тапсырысым қайда
Сен өз тапсырысың туралы ақпаратты жеке кабинетте немесе «Тапсырысты бақылау» бөлімінде біле аласың.
Жауабын таппадың ба?
Клиенттерді қолдау қызметі саған 10:00 бастап 19:00 дейін, демалыссыз көмектесуге дайын:
+7 708 914 05 58 нөмірі арқылы;
+7 727 350 52 98 нөмірі арқылы;
support@kz.adidas.com электронды поштасына;
adidas.kz сайтында онлайн чатта. Чаттың белгішесі сайттың әрбір бетінде қолжетімді.